Miss Jessying Birthday Giveaways (^__^)

Hye semua...

Entri kali bukan pasal review ye, takut anda bosan asyik baca pasal review ni Puteri cerita tentang lain pulak. Selain suka berblogging, Puteri suka tengok makeup tutorial dan baca beauty blog yang lain tak kira la dari dalam negara atau pun luar. Sangat seronok baca review mereka tentang setiap produk. Sebenarnya, bagus kita baca review tentang sesuatu produk, contoh anda teringin nak beli satu produk yang mahal tapi anda tak tahu hasil produk tu elok ke, harga, swatch jadi review dari orang lain sangat sangat membantu anda.

Jadi antara beauty blog yang Puteri suka baca adalah Blog Jessying. Blog beliau sangat aktif dan pelbagai entri seperti review, gaya solekan, jewelry dan macam-macam lagi. Sangat seronok baca.hehe.. Kalau nak banding ngan blog Puteri memang sangat berbeza, harap suatu hari nanti blog Puteri boleh jadi popular macam blog beliau.


Source:http://jessying.blogspot.com

Nak tahu lebih lanjut tentang Giveaway beliau sila baca lagi ye..

Jessying ada buat giveaways semperna harijadinya pada oktober lepas, Giveaway ni tamat pada 26 november, jadi ada lebih kurang 2 hari nak tamat. Jadi cepat2 la join. Maaf Puteri baru perasan pasal giveaway tu..huhu..

Hadiah sangat-sangat menarik!!

Skincare Prize


Cosmetics Prize


Mask Prize


Consolation Prize : Spa Set


Dan pada follower blog beliau dan yang buat entri pasal Giveaway ni boleh dapat hadiah yang sangat menarik iaitu Eyeshadow Pallete yang berharga RM140.


Haa..Cepat2 la masuk ye..Mana tau anda bernasib baik boleh dapat Giveaway ni..hehe..Puteri join dah, Nak sertai dan mengetahui maklumat lebih lanjut sila klik link kat atas atau pada side bar blog Puteri ye..bye semua :)

~xoxo~

4 comments:

  1. Thanks for the post! So shy lah.. me not popular ... and wow u got so much reviews here !!!

    ReplyDelete
  2. U r so humble..hehe..hope i can meet you one day!! :)

    ReplyDelete

Copyright © 2011-2012. All right reserved by Puteri